Tato stránka používá cookies
Na stránkách používáme soubory cookies. Některé jsou nezbytné pro fungování stránek, jiné nám umožňují poskytnout vám lepší zkušenost při návštěvě našich stránek nebo zobrazování reklamy, pomáhají nám analyzovat návštěvnost a stránky zlepšovat. Více informací
Vidím vás, slyším vás
ano, sleduji
Dobrý den, zkouším prostor pro diskuzi…
funguje
Vše funguje
Dotaz: vím, že tento webinář je spíše pro OSVČ účetní, ale týká se AML i interní účetní jednotky? firmy, které vedou účetnictví interně
děkuji
mě šlo o zaměstnance, který účtuje ve firmě, pro firmu
firma zpracovává svoje účetnictví, svými zaměstnanci, nezpracovává účetnictví externě
jestli zákon řeší interní zaměstnance
Prosim bude k dispozici zaznam ze skoleni,
nejsem si jistá, jestli provádím kontrolu klienta pokaždé když provede obchod za víc než 15.000 EUR? Chápu správně? Je potřeba k těmto transakcím vést nějaký záznam?
je možné použít při identifikaci i eObčanku?
předpokládám, že použití Bankovní identity vyžaduje nějakou webovou aplikaci veřejně dostupnou na straně účetní jednotky, nebo? toto už je příliš technické řešení, není třeba odpověď
nevidíme, asi se otevřelo nové okno
Je vidět stále uvodní obrazovka
Prosím, zdali jsem pochopila dobře. IČ se tam zadává mého klienta ke kterému já jako účetní se nahlásím jako kontaktní osoba, nebo tam zadávám své IČ, abych zaregistrovala svou osobu.
děkuji za pěkný, dlouhý a vyčerpávající webinář
hezký víkend